Saturday, January 30, 2010

Hari boring aku

hari nie tak keje dah boring la pulak....nak g merendek malasnya.....jalan sikit jammed last2 kaki aku pun jammed sama. . dah le gi keje balik keje asyik jammed...elok2 dah tempat relaks nak tuko pulak...padan muka aku...apapun aku tetap aku...tapi kat sini banyak juga benda baru yang aku tak pernah terpikiaq pun nak buat....kalau dulu report tulis bahasa aku pun orang boleh terima tapi kat  sini sumenya cakap orang putih je. . .last2 report aku jadi bahasa jawa.... hahaha....maklumla kadang2 jumpa ramai orang yang aku tak kenal....lupa pulak minggu lepas g johor ikut boss....naik court beb....tapi tak sempat dibicarakan dah menang sebab saksi dia orang dah cabut balik.....sempat gak merayau kat the zon tempat shopping tu....murah giler tapi aku mana duit nak shopping...cuci mata je le...macam nak patah kaki aku jalan tapi boss aku relaks je....hampeh betui....malam tu adik angkat aku belanja makan....mau rabak tiga pat ratus tu...2 malam kat sana.....tu citer minggu lepas.

ni citer semalam.....aku kena g pejabat lawyer ambil nama budak2 yang kena g court bulan feb...nama budak2 Ipoh tak pernah missed punya....siap sedia la untuk ke court...tu la pasal asyik nak nyaman orang je...

No comments: